آپلود عکس
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

همانطور که می دانید این روزها خبرهای جدیدی از آخرین فناوری ها در مورد گوشی های هوشمند می شنویم، و برایمان بسیار مهم است که تعدادی از شرکت های مطرح در زمره گوشی هوشمند آخرین محصولات خود را روانه بازار کرده اند یا اینکه گوشی خاصی در دست تولید دارند که به زودی در دستان مردم دیده خواهند شد! اما سامسونگ این بار قصد دارد با آخرین گوشی خود به اسم گلکسی آلفا! به رویارویی یکی از غول های تولید گوشی هوشمند بپردازد!

سامسونگ آلفا

سامسونگ  Galaxy Alpha را در دست تولید دارد و بدین صورت قصد دارد با گوشی آیفون 6 اپل مقابله کند! البته باید منتظر باشیم تا ببینیم نتیجه این رویارویی چه خواهد شد. گوشی آلفای سامسونگ محبوب خواهد بود یا آیفون 6!

ظاهرا سامسونگ مدت هاست سعی دارد در این مقابله پیروز باشد و برای این منظور تلاش هایی هم داشته است! به عنوان مثال یکی از اقدامات ضربتی سامسونگ خرید شرکت توسعه دهنده siri است که می تواند حسابی اپلی ها را عصبانی کند! یا اینکه آن ها را به معامله ای بزرگ تر تشویق کند! برای اطلاعات بیشتر در این باره و این قرار داد می توانید مقاله ای با عنوان آیا سامسونگ موفق به خرید کمپانی سازنده siri خواهد شد را مطالعه کنید.

بنظر می رسد این گوشی سامسونگ نسبت به سایر گوشی های این شرکت شیک تر و شکیل تر باشد! قاب فلزی این بار این گوشی را منحصر به فرد کرده است و از طرفی هم ضخامت 7 میلی متری گوشی کلی حرف برای گفتن دارد! چرا که با کوچک شدن اندازه تکنولوژی های سخت افزاری آن هم به طور کامل تغییر می کند.

says Rob Orr در باره گوشی سامسونگ گفته است که این گوشی دقیقا مطابق با ذهن مشتری ساخته شده است ( دلخواه مشتری است ) و بر روی زیبایی و کارایی هر دو کار کرده است.

طراحی ظاهری گوشی طوری است که قاب فلزی و ضخامت آن به سبک تر شدن گوشی منجر شده است که آخرین تکنولوژی ها در آن بکار برده شده است که می توان گفت آلفا گل سر سبد گوشی های سامسونگ است! بخاطر تغییر ساختار و اندازه ها نباید نگران کاهش کارایی و ضعف سخت افزاری باشید چرا که در این گوشی همه چیز کامل و خوب ارائه شده است!

گوشی جدید سامسونگ

از ویژگی های گوشی آلفا می توان به یک نمایشگر Super AMOLED با اندازه 4.7 اینچ اشاره کرد. در مورد نمایشگر گوشی آیفون 6 خوب است نقطه ضعف نمایشگر گوشی iphone 6 را بشناسید

وضوح نمایشگر نیز به اندازه 1280 در 720 پیکسل در نظر گرفته شده است که میزان قابل قبولی است. همچنین پردازنده این گوشی به دو صورت یک پردازنده 4 هسته ای با سرعت 2.5GHz و یا یک واحد پردازشی از دو تراشه 4 هسته ای تشکیل شده که بنا به سازگاری دارای سرعت های 1.8 گیگاهرتز یا 1.3 گیگاهرتز می باشد.

حافظه رم این گوشی 2 گیگابایت است و از یک حافظه داخلی 32 گیگابایتی نیز بهره می برد! کاربرانی که قصد افزایش فضا دارند نیز می توانند با استفاده از microSD این امکان را ارتقا بدهند.

ظرفیت باطری 1,860 میلی آمپر در ساعت است  و وزن رویایی آن هم 114 گرم می باشد که شاید برای برخی از افراد باور کردنی نباشد!



:: موضوعات مرتبط: عمومی , جاوا , نرم افزار جاوا , بازی جاوا , سیمبین , نرم افزار سیمبین , بازی سیمبین , آیفون , نرم افزار آیفون , بازی آیفون , اندروید , نرم افزار اندروید , بازی اندروید , نرم افزار ویندوز موبایل , بازی ویندوز موبایل , ,
:: برچسب‌ها: Galaxy Alpha, بهترین گوشی موبایل, رقیب آیفون 6, گوشی هوشمند سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 752
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : علی چاوشی مرند
ت : جمعه 24 مرداد 1393
.

 اوایل اسفند ماه شرکت اپل بالاخره به ماه ها گمانه زنی پایان داد و یک لوح رایانه یا tablet را به نام "آی پد" عرضه کرد . استیو جابز مدیرعامل شرکت اپل این ابزارک لمس پذیر را طی مراسمی در سانفرانسیسکو معرفی کرد. آقای جابز آی پد را محصولی بین لپ تاپ ها و تلفن های هوشمند توصیف کرد.


حال بطور مختصر به معرفی این محصول می پردازیم. ای پد چیست؟ای پد که محصولی بین گوشی های هوشمند و نوت بوک ها محسوب می شود مجهز به یک نمایشگر تخت لمسی است که از کیفیت نور و نمایش خوبی برخوردار است.این رایانه لوحی زیبا و باریک از یک صفحه نمایشگر 9.7 اینچی رنگی وریزپردازنده 1 گیگا هرتزی و فلش مموری 16 تا 64 گیگا بایتی بهره می برد.ضخامت صفحه نمایشگر ای پد 27.1 سانتیمتر و وزن ان تنها 680 گرم است و این بدان معنی است که ای پد باریکتر و سبکتر از تمام لپ تاب ها و نوت بوک های کنونی است.
براي نمايش در سايز اصلي بر روي نوشته كليك كنيد ، مشخصات تصوير هست 610 در380 پيكسل .

امکاناتی که ای پد فراهم می کند:ای پد دستگاهی است برای جستجو بر روی وب،خواندن و ارسال ایمیل،ویرایش و مشاهده عکس،تماشای فیلم،گوش دادن به موسیقی، بازی با بازیهای رایانه ای،خواندن کتابهای الکترونیک،تماس تصویری و امکان دسترسی مستقیم به فروشگاه.همچنین ای پد ارتباطات وای فای و شبکه ارتباطات همراه نسل سوم را نیز پشتیبانی می کند.ای پد بخاطر نمایشگر عریض و نرم افزار صفحه کلید در ابعاد تقریبا طبیعی صفحه کلیدهای فیزیکی خواندن و ارسال ایمیل را بسیار اسان کرده است.
براي نمايش در سايز اصلي بر روي نوشته كليك كنيد ، مشخصات تصوير هست 926 در521 پيكسل .

همچنین کاربران می توانند عکسهای خود را از رایانه های مک. رایانه های شخصی ویا دوربین دیجیتال وارد ای پد خود کنند و در انجا یک البوم مجازی را سازماندهی کرده و عکس ها را پس از ویرایش با دیگران به اشتراک بگذارند.ای پد شامل 12 برنامه جانبی مرتبط با فناوری چند لمسی پیشرفته است هر برنامه جانبی هم بصورت نمای نزدیک وهم بصورت پانورامیک عمل می کند و زمانیکه کاربر ای پد را به هر جهتی بچرخاند موجب می شود که تصویر لمسی نیز بطور خودکار به همان طرف حرکت کند.
براي نمايش در سايز اصلي بر روي نوشته كليك كنيد ، مشخصات تصوير هست 926 در521 پيكسل .

و اما نقص هاي آي پد : 
ای پد خیلی بزرگتر از ان است که بتوان بعنوان یک گوشی همراه از ان استفاده کرد و حتی خیلی کوچکتر از ان است که بتوانیم از ان انتظار بازدهی یک رایانه را داشته باشیم.در ای پد شما نمی توانید تصویر ویدیویی و یک صفحه وب را در کنار هم اجرا کنید می بایست از اپلیکیشن در حال اجرا خروج کند و برنامه بعدی مورد نظر خود را باز نماید.
ای پد قادر به اتصال به هیچگونه کابل USB نيست ! برای این منظور نیاز به خرید یک اداپتور خواهید داشت.همچنین اپل از ارائه فلش بر روی این دستگاه سر باز زده است ، به این معنا که صفحات وب بسیاری قادر به نمایش در ای پد نخواهد بود.شاید بزرگترین عیب ای پد نبود یک دوربین باشد دوربین امروزه در همه تلفن های همراه اجباری است و بازار نشان داده است که نوت بوک ها نیز به سرعت در حال ارتقا به دوربین هستند.

ارزان ترین نمونه "آی پد" با 16 گیگابایت حافظه و امکان تماس بی سیم (wi-fi) به اینترنت به قیمت 499 دلار عرضه می شود.
گران ترین نمونه آن با 64 گیگابایت حافظه و امکان تماس اینترنتی از طریق امواج 3G به قیمت 829 دلار فروخته خواهد شد.

البته کاربران همچنین برای استفاده از شیوه تماس با 3G باید یک یک آبونه ماهانه بپردازند.



:: موضوعات مرتبط: ویندوز موبایل , نرم افزار ویندوز موبایل , بازی ویندوز موبایل , ,
:: برچسب‌ها: مطالبی در باره ی آی پد ,
:: بازدید از این مطلب : 1447
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : علی چاوشی مرند
ت : یک شنبه 9 مهر 1391
.

صفحه قبل 1 صفحه بعد

تبلیغات
موضوعات
صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی